S O V A!

Öhm...har mest känt mig less och irriterad idag...
Glidit en sväng...Niklas hakade iallafall på. Tack Lillebror! <3
Eve och Mimmi var med en sväng...sen körde jag hem Eve och Mimmi körde
jag på fest......*harkel*.

Elin och Erik gled en stund med oss också :)
Tänkte bjuda in oss på nattmacka , men som vanligt ringde telefonen och
jag var tvungen att agera taxi för att den och den gjorde si och så eller nåt sånt i den stilen....

Nee...jag och lillebror har funderat.
Börja om på ny kula , ett nytt liv...ett nytt....ja inte vet jag...nytt allt,
kanske dra härifrån...

Inte fan har jag då nån framtid här iallafall..
och ska man hitta den där så kallade kärleken som man söker efter
ja då får man fan flytta...

Här har man ju tydligen ett rykte både pga av mig själv och pga mina bröder...
visst något kanske stämmer..men det mesta är bara bullshit !
sjukt vad människor har fördomar i denna kukstad...man börjar ju bli lite småless..

Yes yes...och nu ska jag jävla hoppa i säng !
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: e

du e bra Precis som du Är glöm aldrig de!

2009-04-18 @ 17:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0