Morning!

Måste skaffa mig en sån där madrass...
Sån där bäddmadrass..eller ja en extra iallafall..
Fan jag känner mig som 85 bast när jag vaknar upp ibland :P
Ont som fan i ryggen.

Nåjo.
Idag ska jag göra roliga saker som tillexempel städa och deklarera.
Försöka hitta nån med borr så jag får upp mitt köksbord och mina
speglar i hallen....

Kanske klä på mig. . . :D
hAHHaha..

Jaja blir Karre nu ihelg...hoppas det blir bra väder och sånt :)
Kan bli riktigt trevligt ;)

Nåjo..men nu ska jag D U S C HA !
Har du fattat NU DÅ ? D U S C H DUSCH D U S C H !
Det stavas D U S C H ! ! ! !

Hoff :P


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha varför är det där med D-U-S-C-H-A så viktigt för dig?

2009-04-28 @ 21:57:24
Postat av: Kicki

HAHA !

Så att "de personer" som inte kan stava till det lär sig. Kanske nångång. Än verkar det inte ha gått in. HAHA.

2009-04-29 @ 14:01:04
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0