Min första lagade middag....

öh jååå i denna lägenhet va .....
grym kock är jag också ! :P lol skoja....nä men nog dög det.
Pasta med ost och istället för skinka blev det bacon öh sås. ??? :D HAHA
Nåjoo...

mer då ? har lyckats tömma fler kartonger och säckar,...
nu är det inte sååå jävla mkt kvar...

Jo jag väntar på soffan och hyllan där tvn ska stå :D
När det är färdigt ....kan jag kanske tänka mig att bjuda in någon :P
HAHA...hoff nu känns det bara så jävla fult och jag skäms !
Räcker att jag behöver se skiten :P

Jeje...så grymt jävla intressant alltså !

ÖH ? Jag behöver ett rosarött överkast :D SKÄNK ?!? :P
Eller ett hel  brunt ! :P
Jeppss...får väl handla på ikea sen .....
eller nåt..

Nä ni goda vänner, icket vänner och annat löst folk, nu ska denna damen ta en kopp kaffe,
dra en rök och sen vila fötterna !

Men att ... På återseende! :)

Kommentarer
Postat av: Lizette

hur fan fick du till det där att vila på fötterna? ;d

2009-04-01 @ 21:31:34
URL: http://lizetteoehlund.blogg.se/
Postat av: Kicki

vaa ? ? ?? :D

2009-04-01 @ 21:37:53
Postat av: peka

Men det vet väl alla att det ser ut som kaos när man precis flyttat in ju! Vi har ju knappt färdigt här ens..

2009-04-01 @ 22:22:27
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha jaja men ändå..

jag är ju så nojjig ! för alla har så fint i sina hem...inte jag...inte än iallafall... haha

2009-04-01 @ 23:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0