Men snälla...

orka ta åt sig ? Haha ja fyfan.
Ja från min sida var det då inte dig eller din blogg jag "syftat" på när jag svamlat om
mina outfits osv osv, det finns ju typ tusen till. . .
Och ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte om vad ni två, eller hur många ni nu är, som grälar i varandras bloggar skriver.
Är inte så himlans engagerad i sånt där. Alla har ju olika åsikter, jag har min, men den behåller jag för mig själv.
. .och sen vad folk kommenterar åt mig kan jag inte göra så mkt åt.Tyvärr.

Nåjå....det var det.
Nu jävlar är det snarkistime !
Natti!

På återseende!




Kommentarer
Postat av: Brax3n :P

Kikzon... vad hander nu?? nan som inte gillar dina seriosa inlagg lr? haha.. blir det brak? ska jag komma o hjalpa dig nita nan javel HAHA!! KOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-15 @ 04:07:06
URL: http://brandyinusa.blogg.se/
Postat av: Kicki

HA HA HA HA HA ! :)

Ja...det är nån som tydligen tar åt sig.....

Hoff...Lång historia du vet ;)



KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPPEN! VART FAN ÄR KOPPEEEEEEEENN!?!?!?!?!?

2009-04-15 @ 11:36:42
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0