Ja nå hej

Torkat borden i v-rummet som är svarta och som drar till sig
damm på tre sek!
Voi herra.
Kokt lite kaffe, väntar på Gullis som ska komma och vara Jonsson med mig ! ;)

Mimmi älskling var förbi igår med en massa roliga prylar :)
Ljus, stakar och en lampa och massa annat!
Tack Mimmi , du är världens sötaste lilla knorr ! ! ! <3<3<3

Min knorris!<3

Nå idag då ?
Jag och Mimsan ska iaf hämta en byrå och en spegel :)
Sen blir det väl bolaget och packa inför resan i helg ;) hihihihi
Kanske städa lite också . . .

Jag har uppdaterat jävligt lite har jag märkt...folk som gnäller :P
HAHA.
Men jag har fan inte haft ork, tid eller lust.
Dessutom känns det fortfarande tomt där uppe i bollen...

Lär väl finnas nåt att skriva om efter helgen !:P
Garanterat! :)

Förresten!
Snacka om pinsamt. Var in på konka igår och handlade lite mat.
Väl i kassan upptäcker jag att jag glömt mitt visakort hemma!
Skämmigt öh nönting...men packade bara ihop påsen åkte hem och hämtade kortet
och betalade...så så jävla farligt var det väl inte...
MEN LITE :D

Nu ska jag sluta snacka skit och dricka en kopp kaffe !




PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0