Hohojaja!

Blev inget bad :P
Pallade inte, har suttit här, druckit kaffe, snackat med Cälle i säkert en timme..osv osv.
Tiden går fort ! :D HAHA.

Snart ska jag iväg till Tinko och äta lite tårta.
Lille Liam fyller ju ett år idag ! :)
Han kan säkert inte läsa det här, men Grattis iallafall ! :)

Anki tyckte jag lät glad idag på msn, och nu när jag tänker efter så
känner jag mig faktiskt ganska glad !
Lite små saker som jag hänger läpp över...men som sagt det går över ! :)

nÅNIIN...jag har tyvärr inte fotat min snygga nuna idag.. HAHAHA skoja !
Men ni kan få kolla på en gammal bild:P


KikZon tar sig ett bad...på fyllan!
Tror Elin "tvättade" mig också..med skurmedel ! Jävla gris :D HAHA!

Nåniin. Tror jag ska färga håret mörkt igen ....jo bara sådär.
HAHA. Folk tycker tydligen att jag passar bättre i mörkt..
Kanske jag gör :D
Vet inte. . .

Nå nä....ska städa upp här lite...
Den här damen lyckades stöka till rejält under natten till lördag ;) HAHA

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

Tycker ditt hår är väldigt fint nu :)

2009-04-05 @ 17:53:43
Postat av: Kicki

Tack så mkt :)

2009-04-05 @ 22:43:50
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0