Hittade en grej som jag snodde!

1) Ställ in musikspelaren på shuffle - Blanda
2) Tryck framåt efter varje fråga
3) Använd låttiteln som svar till varje fråga om ditt liv (även om den inte verkar logisk)
FUSKA INTE!!!
Så här blev det för mig i alla fall :


1. Hur mår du idag? Proteser (HAHA)
2. Hur kommer dagen (idag) vara/vart? pa
3. Vad var det första du tänkte när du vaknade? Too many people
4. Vad är det sista du kommer tänka innan du somnar idag? It´s a long way to the top
5. Vad skulle dina vänner ge dig för namn om de fick välja åt dig? Better in time
6. Hur är det med kärleken? Why do we always fight
7. Vilken låt passar bäst in på den du håller kär? Du är för snygg för mig
8. Hur mår dina vänner? Gatuslang
9. Tycker dina vänner om dig? The scientist
10. Hur ser folk dig som? Greed
12. Är du bra i sängen? The Good Kind ( NÄ JAG FUSKADE FAN INTE!)
13. Har nån sexfantasier om dig? Mr.Clean
14. Kommer du alltid bo kvar i Sverige? Impossible
15. Hur kommer du att dö? Heaven is a place on earth (hahahaha)
16. Vad skulle du heta i framtiden? Kiss me
17. Vilken är din oturs låt? Give it to me
18. Tur låt? No cover song
19. Vilken låt beskriver ditt utseende mest? Luft
20. Vilken låt beskriver din personlighet mest? Down with the sickness
21. Hur är ditt liv? Speak no evil
22. Hur kunde det ha varit i ditt liv om du valt andra vägar? Do you know
23. Vad ska ditt första barn heta? African Queen    (jo säkert)
24. Hur kommer ditt liv att bli? Learning to fly
25. Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar? Slow it up


Ja herregud ! Kan ju säga att nästan ingen av dem här jävla låtarna är "mina".
Nån kahba som lagt in skit...hoff :P
Down with the sickness var ju bäst ;P Hihiihi nån av mina låtar iaf... haha

JAJA
HEJDÅ!
Nu ska jag och dricka kaffe med Gullis och Tinko!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Toove

haha vad bra att du inte dissar mig då :P Kram på dig!

2009-04-08 @ 15:03:09
URL: http://energidryck.blogg.se/
Postat av: Brandy the queen!!

20. Vilken låt beskriver din personlighet mest? Down with the sickness



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!!!!!!

2009-04-08 @ 16:59:01
Postat av: Kicki

HAHA ja jag sa ju att den var bäst ! :P

2009-04-08 @ 17:32:47
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0