Hi hi hi !

Jag har fortfarande inget vettigt att säga tror jag.
Tänkte bjuda på lite assbilder bara för att !

Jag har ju grymt sexigt arsle om inte annat ! :P hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha


Ser ut som att vi diskuterar lite ? :P
Tina passade på att ta en assbild. Voi herra !

Hmm...dem som känner mig vet att jag är jävligt känslig för lukter!
Det luktade inte riktigt som det skulle...då hände detta !

OCH JA ! Jag borstade brownisarna efteråt! Vissa andra har ju inte vett till att göra det..
hahahahahahahahah.

Jaja nå mer  då ? Inte vet jag..
Mamma verkar vara sur på mig :( Jag har visst tid för dig din kahba ! <3 Du är ju min mami!
Och jag älskar dig ! <3

Allt känns så skumt.
Både det där och det här. Jag kanske är rätt känslokall ibland.
Ibland måste man ju vara även det....
Annars hade det inte funkat i längden...ja inte för mig iallafall.

Nåväl....undra om man ska göra lite mer kaffe ?

På återseende vänner och icket vänner !

Kommentarer
Postat av: TIna

HAHAHA ;P

2009-04-13 @ 22:34:21
Postat av: Kicki

så himla seriöst också ! ;)

2009-04-13 @ 22:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0