Herregud...


Kikzon in action! OCH JA JAG ÄR HALVNAKEN ! VISST ÄR DET KUL ???? HAHAHAHahoohhohihi


HAr inte haft tid att uppdatera :P
Fick kvällsgäster och man ska faktiskt ta hand om sina gäster :)
Sen råkade jag sova tills nu :)
Skönisti.
Yes lätt ! :)

Jag vet inte , men jag har ingen lust att sitta här....
KAnske sen ...
ska på kalas och sen så ska jag dricka kaffe med Gullis :)
Tror jag iaf...
 
och nu ska jag STÄDA lite till ! ;) HAHA!

Förresten vafan händer nu i påsk?
Jag brukar alltid åka till pappa<3, men han är ju på utbildning ?
Kul jul :(
Påsken brukar man ju brassa skoter, grilla och pimpla !
Jaa...stan lär ju vara död iaf.
Jag får väl grilla en korv på balkongen , och pimpla öl ! :P ja man ser ju vad som sker.

Ni kanske har nåt förslag ? ;)

NU STÄDA.
Återkommer.

Puss och på återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå dom där bharna är svin sköna, hittar uingenstans :(

2009-04-07 @ 23:01:47
Postat av: Kicki

Hihi :P

Jag har fått den ;) haha

Men den borde väl finnas på Lindex ? :)

2009-04-07 @ 23:07:10
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0