Hej där !

Nyss hemkommen! :)
Hunnit vara på kalas, hunnit vara hos E och M och
till och med hunnit köra bil fram och tillbaka till Laukko! :)

Lite pics kan ni få kolla på ! :) (Snodde två av Tinko också ;) )
Barn är helt klart en favorit nu , jadå....tänk att jag småhatade barn förut...voi herra ! :D

Enjoy! :)

1.Så söt lilla Liam! :)
2.Tina och Liam :)
3.Leo käkar karra , söt! :)


1.Liam :)
2.Mamma och son :)
3.Liam igen:)


1.Jag och Liam
2. Klart Leo också ska vara med ! :)

Nåjo..sen var jag förbi E och M också..



                Kicki och Tim <3

Jaja ....mer då ?
Jag har fan ingen aning ? Imorn blir det kaffe med Mimmi<3 iallafall!
Mitt lilla hjärtegryn! HAHA :D

Nå ska ta och äta nåt...

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nån som börjar bli sugen på bli mamma :D?

2009-04-05 @ 23:34:45
Postat av: Kicki

kanske det kanske:D

men man måste ju ha en man också..

annars kan det bli svårt :P

2009-04-05 @ 23:39:14
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0