HA HA HA HA!

Tinko ringde nyss :D
Ja fyfan , vi har då röjt som fan ! :)
Och nu när jag tänker efter så hade vi fan skitkul! :)
HAHA.

Dummat på toan, "om blickar kunde döda" det måste ju ha varit kvällens igår !
Dansat också , och en kille som trodde vi var lesbiska.
hell yeah ! eller inte :P HAHA voi herra !
Och Tinko slog tydligen vad med en kille också...om vad ska vi inte prata om ,
men hon vann vadet på 20kronor iallafall ! :D höhö


Sen har vi tydligen ramlat och legat och kvidit också..nån som hjälpt oss.
Måste ha sett himla fint ut ! :)

sen for vi vidare  till åkerisch :D haha ja vi kan inte rå för, för att vi har polare där :P
G kom också , men det var fan inge kul där när det inte fanns alko :D
Så jag drog hem va...

ÖHM så här läcker är jag idag !

Lilla Skräpis ! <3


Vi är snygga ! :)

jaja och tydligen har du varit dryg igår också.
:(

Hoff....nä nu är det sängen !

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ska fan ha mina 20 spänn HAHA ;P Jag som är såååå fattig höhö

2009-04-04 @ 19:21:19
Postat av: Kicki

Ja precis ! :P HAHA.

Men nog ska vi fixa den där tjugan ;)

2009-04-04 @ 19:26:22
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0