Fullt upp :P

Hela dagen :D
Var först med mami på Coop och handlade lite käk, en blomma och tre krukor :)
Det var ju dyrt ööööööööööööööh nönting !
Men det är sånt man får ta...:P

Så här glad var jag innan jag fick i mig kaffe :D


Sen åkte jag hem , satte på kaffe och så kom Tinko förbi och hjälpte mig
sätta upp några tavlor :)
Vi är som typ sviiiiiiiinhändiga ! :D hahahaha.

Gick på Brända med min fina Mimmi. Köpte en hårfärg som så många gånger förr :P
och en underlagskräm....och ja detta var grymt intressant jag vet ! :D
 

Elisa kom förbi med bullar och sånt krämigt :)
Vi drack mer kaffe, sen började jag med maten och så bjöd jag älskade Mimmi på käk också :)
Lillebror har åkt iväg och kommer först på onsdag, så nån måste jag ju käka middag med!

Jaja detta inlägg kändes som ...öhm ..jaa...inte så jävla intressant helt enkelt.
Nu ska jag och skölja ur färgen ur håret iallafall ! :D

Återkommer sen med mina intressant gärningar jag gjort idag! :P HAHAHAhohohohoohohhohihihihi

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina The Best

Åhå, du mena som att du köpte en hårfärg. Spänki se hur det blev ;)

2009-04-20 @ 21:25:52
Postat av: Anonym

vilken fääääääärg din söt ?:D

2009-04-20 @ 21:25:54
Postat av: Kicki

Jag ska lägga ut en bild snart så ska ni få se ;)

2009-04-20 @ 21:40:07
Postat av: Tina

Ha! Jag ska få se irl, suckers!

;P

2009-04-20 @ 22:01:29
Postat av: Emma

men fan vad aggressiv man kan se ut :P

2009-04-21 @ 01:03:28
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Kicki

Äh ! Det där är ingenting emot hur jag BRUKAR se ut ! ;) haha

2009-04-21 @ 01:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0