Bra låt nönting.

Grymt jävla bra låt som verkar stämma in på mig. Ja iallafall dem första raderna :P
HELT KLART ! :)

I hate to be in love
I don´t like being fine
When I´m at worst
Is when I really feel alive
And I can´t stand to see
You happy people smile
Cause I´m a killer
I would love to make you cry

Bring Me Everyone
I need to hurt someone
I´ll give you love, then I turn you down
My work here, it´s done

They say I´m psycho
And should be put behind bars
That I am damaged
And my soul is full of scars
You shiny people
You should never come this far
Cause I´m a killer
I got murder in my heart

Bring Me Everyone...

Ringing bells in the sky
Is this the bringer of light
No, you fools, it is I
Run for cover or die
Mustasch med låten Bring me everyone.

Så jävla värd låt. Bäst du sätter dig ! ;)

Jaså nå mer då ?
Inte fan vet jag...kanske ska knalla ner till planerna och hälsa på ;)
Men man kanske blir våldtagen ? Man vet ju aldrig.
Höhö.

Lite bilder tänkte jag lägga ut...som inte har med nåt att göra egentligen :P

Mimmi, Kicki och Eve så himla vackra igår hemma hos Lilla Eve ;)


Jag och Skräp-degis typ 06.00 imorse.
På grymt bra humör !

JAJA.
Jag vet inte men jag har fan aldrig nåt att skriva mer...jag har tappat lusten...
tappat lusten till typ allt...

Just nu känner jag för att bara dra en sån jävla sup!
Första maj drar vi iallafall till Karre och vi ska ha så förbannat jävla kul, och fulla ska vi vara !
Yes såklart !

Nåniin....jag ska väl dra en kaffe och sen kanske knalla...
får se. . . kanske ringer dig ;) var ett tag sen sist.
inte för att jag egentligen vill, men ändå :D HAHAHAHAHAHA

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0