bara för att !

jag och tinko ska ju börja härma alla andra.
jag tänkte att ni ska få kika på
kvällens sexiga outfit ! ;) och med den snygga outfiten ska jag också dra mig till
tinko och äta chokladkaka ! :P

Sen skulle väl Mimsan komma förbi mig ? ;)

Nåväl...

YEs ! Lätt snyggt ! Svarta lånkisar, ett linne och en huvis !
Plus mammas stickade yllisar !
Sexigt !


och självklart inget smink! ;)

Imorn kommer säkert morgonens outfit, dagens outfit och kvällens outfit......
hahahahahahahahahhaahhahahahahahahahahahah

hoppas folk vet vad ironi betyder.

Nu gå va !

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

Oh den sista bilden var ju lätt bäst! Jävla vi kommer börja tjäna pengar HAHA ;D

2009-04-14 @ 21:27:39
Postat av: Kicki

haha men helt klart ! ;)

2009-04-15 @ 00:42:12
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAH fyfan ni äger

2009-04-15 @ 11:54:22
Postat av: Kicki

:D

2009-04-15 @ 20:55:09
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0