Grattis Hanna 23år!


Jepp grattis på din födelsedag! :)
Ska senare och äta smörretårta. Ska bli jävla gott.
 
Vaknat rätt tidigt idag tror jag. Det beror ju på vad man anser som tidigt.
Tidigt för mig (Som är sjukskriven) är iallafall att vakna halv elva:P
Och så har jag ju inga barn eller nåt sånt...så jag behöver inte vakna
"tidigare" än det...Tycker då jag iallafall.

Inte fasen vet jag. Ska sluta svamla och se till att få på mig lite kläder.

Jag har ju ingen kamera (än) så man kan lägga in bilder. Har lagt in några med hjälp av telen men
nu är ju den sönder så det går ju inte heller....och den tele jag har nu har ingen usb-kabel.
Mjooo...
MEN EN JÄVLA FIN BILD PÅ ELVIS SKA NI FÅ KIKA PÅ IALLAFALL! :) :) :)


Jepp. Det var det... .

Appropå foton och kameror. Så ska jag köpa svartvit film till min kamera.
Ni vet kameran man hade innan digitalkameran kom.
Yaoo det ska jag. Såna bilder är finast.
Grymt snyggt om man skulle förstora nån bild också och göra som tavla ...

Jaja....nu orkar jag inte mer...
Men...

På återseende!

Kommentarer
Postat av: eve

Tänk om jag kunde vakna lika tidigt som dig! ;)

2008-10-23 @ 13:22:41
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Anonym

fast med diggi kan man ta 1000 bilder så får man en bra med analog får man ju chansa åså äre ju dyrt..men jag jhar ju åxå en st stenåldersmaskin

2008-10-26 @ 14:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0