Alla är vi olika.

Orka ens kommentera om saker "du" inte ens har en aning om.
Klart som fan jag vet att man måste ha en ekonomi och inte dricka och vice versa om man ska ha ett barn.
Annars hade jag väl varit dum och behållt barnet som jag bar på i somras...om jag nu inte haft något vett att tänka med.
Gillar inte folk som tror dem vet så jävla mkt och att man själv inte kan tänka.hoff....jaja.

Kritik måste man ta ibland.

Tänka är det enda jag gör.
Förra natten blev det ingen sömn, pga allt tänkade. Somnade klockan tio på morgonen och klev upp två
timmar senare...

Här sitter jag nu igen. Samma visa.
Själen är trött, kroppen är trött, men jag kan inte sova.
Jo för att jag tänker alldeles för mycket och resonerar och har mig.........................................................

Och folket som är så himla lyckliga och bekväma i sina liv........Kan ju försöka tänka
på att alla kanske inte har den ork och lust att göra något åt det dåliga, som just ni har.
Jag själv har kämpat på i snart 23 år.....

Kan meddela att det är inte så enkelt. Jag kanske inte har lika stark vilja som alla andra.
Alla är vi olika.

Men som sagt jag kämpar på. Men inget blir fan bättre av att folk ska komma och säga hur och vad jag ska göra när jag redan håller på fixa till allt......
Jag hade inte suttit här idag om jag inte själv tagit initiativet till att börja må bättre och börja reda upp saker och ting.
Visst har jag fått hjälp, men det mesta har jag klarat själv.
Och det är en jävla resurs jag har! Som jag är väldigt stolt över!
Mycket har jag varit med om, och mer lär det bli.

Nåväl . Alla har olika synpunkter om livet.

Jag kämpar iallafall till att göra mitt liv till det bättre. Så snälla gnäll inte på mig.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla har olika problem, och alla har saker de kämpar med. Alla visar det inte bara :)

Stå på dej. Allt det man vill ha kommer till slut, och när det väl kommer är du glad att du väntade.

Gäller att stanna upp och vara glad för det man har :)

2008-11-05 @ 07:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0