Tisdag.

Vaknat för en stund sen, blir kvällsjobb.
Trots min värk och allt elände så går jag fan och jobbar! Att sitta på röven och se dum ut ger inga pengar.
Inte vad jag vet iallafall.
Magen känns lite bättre så....

Ja vad ska jag skriva hit ? Har inte hänt så jävla mycket, igår låg jag hela kvällen och
grinade på soffan och tyckte synd om mig själv.
Ja det var väl det ungefär. Toffie gjorde middagen för en gångs skull :p
Pottibullar, bacon och lingonsylt :) Gööött!

Kaffehelvetet har tagit slut, är alldeles för lat för att ta mig ut och inhandla det nu :p
Så får helt enkelt vara utan...sur och bitter, nej då.
:)
Nå ska koka te iallafall.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0