Text.

Ja då var disken klar. Vi fick ju en diskmaskin, men den började läka vatten, så den fick vi kassera.
Känns trist, för jag hatar verkligen att diska! Blä och usch för det!!!
Jaja, har lagt på en till panna kaffe iallafall.

Hmm väntar än idag på att prällen ska ringa så vi får veta vilken tid vi ska vigas...hade vart bra att veta typ snart
så jag kan boka tid hos frissan och skicka ut inbjudningskort till dom som ska ha osv osv osv.
I och för sig har det ringt okänt nummer nu några gånger, men alltså jag har ju inte haft tid att svara, sen
kan man väl ändå lämna ett meddelande på mobilsvar så jag har chans att ringa upp eller så?
Mycket störande.
Nå på fredag om hon ej ringt, får jag väl ringa dit igen. Fan...hatar att prata i telefon! :p Haha, enda samtalen jag
kan med är dom med Gulla :p
Annars känns det bara krystat och jobbigt att prata i luren..eller ja...beror på..äh orkar inte tjata om det nu :p

Mer då?
Nu känns det mesta sådär bra igen, men det känns som att jag inte ska få ha det alldeles fööööör bra, så nåt dåligt kommer hända snart...det behöver ju inte göra det, men det känns som att jag har det för bra för att vara jag...typ.
Hur ska jag förklara ?
Är det tillåtet att må bra och känna att livet just nu rullar på som det ska ?
För mig känns det som att jag alltid ska gå omkring med ett svart moln ovanför huvet.
Inte för att jag vill det, men ja...äh, jag får ta dagen som den kommer, och kanske acceptera att jag mår
bra nu och det går bra nu, och att man FÅR må bra.
Sen hoppas jag ju innerligt att det fortsätter vara så här! Visst hinder och motgångar, men i överlag.

Varför blev jag så här djup, så här tidigt på morgonen ? :b
För lite kaffe!Påtår direkt!
Gammal bild.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Du har fått jobba för att må bra och har man inte mått bra förut så är det inte så lätt att bara njuta av att äntligen må bra, eller iaf bättre. Det kanske tar tid, men du är värd det för du har själv jobbat på det! :)

2012-03-21 @ 13:51:21
Postat av: Kicki

Aw, fina Nina <3

2012-03-21 @ 14:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0