Måndag.

Tjo!
Inte trivts framför datorn på några dar, som ni kanske märkt.
I fredas myste jag på med Sandra och Kathleen, blev nåt glas vin men inte mer än så :)
Mycket trevligt!
Dagen efter kände jag mig inte så jäkla bakis, bara lite, det värsta var nog mina menssmärtor!
Hoff, ibland undrar jag varför just jag blev kvinna????
Ju äldre jag blir, desto mer ont har jag. Fy vilken jävla pina! Förut var det bara i en dag, men nu ska det minsann
fortsätta hela veckan...jävla va less!
Tog mig ut på grill/skoter tur igår iallafall...och det var faktiskt trevligt :)

Våra ringar kom i fredas också, självklart var min ring lite för liten :/
Men skitsamma, har den på fingret ändå :p Blir att åka in till stan eller skicka in den för
att töja ut den lite grann :)
Skumt, ändå mätte jag flera gånger...jaja..sånt som händer.
Toffe är då nöjd med sin, den är lite bredare än min ;) höhö.

Mer då?
Har mailat AF, snackat med Gulla, kikat brudskor osv osv osv...nu tänkte jag väl hoppa i duschen och
gå på Apoteket efter lunch, förhoppningsvis finns nu det jag vill ha där...
Blivit några onödiga vändor dit så att säga...
Jaja, vi hörs sen.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0