Godafton!

Haft besök av Ia och Anne ikväll :) Bjöd på förjävla äckligt kaffe :p
Nämen, lite väl starkt blev det nog :b
Vi surrade lite och hade trevligt :)

Toffe har tvärdäckat på soffan, där har han legat sen vi käkade middag.
Haha. Ja och det roliga är ju att han kan sova hela natten sen också, något jag inte hade kunnat...
Jaja, alla är vi olika :b

Nu tänkte jag väl inte göra mer än att glo BB. Vet inte, känner väl inget större behov så, av att glo
på det där jäkla programmet, men ibland är det ju faktiskt kul :p

Imorn tänkte jag fara förbi på jobbet en sväng och hänga upp lite text ;)
Tänkte även besöka Apoteket, umgås med Ia och Alice, samt umgås med Linda+kids.
Ikväll tänkte jag ju fara över till Åsvägen, men i och med att Ia och Anne kom, så tar vi det imorn istället ;)<3

Jaja, inget vettigt att dela med mig av just nu iallafall.
Vi hörs sen senare.

Degiz gillar att chilla på skotern :) <3
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0