Framsteg!

Haha ja, jag fick Toffifi att ställa klockan iallafall! :) Fint, slipper jag känna ansvar över det :p
Frågade även om han skulle följa till sängen, det skulle han, men alltså, inte vet jag...han tvärdäckade igen;)
Idag när jag ringde och berättade om att kyrkan och festlokalen var bokade, så var han så sööööööt, tog inte länge förrän han hade fixat
upp en lapp där hans kollegor får skriva upp sig om dom vill närvara vid vigseln och festen :b
Ja med lite hjälp av Bia förstås ;)
Han säger att han tänker på bröllopet mer än vad jag tror ;) På bara bra saker hoppas jag, men det lät då som
det iallafall ;)
Älskade underbara!!!

Jaha och nu då?
Har gjort mig en mugg eller heter det kanske kopp? Nå vad det nu heter, TE iallafall...!
Känns väl helt okej, men det är ju inte kaffe, kaffe är som helt annat.
Eventuellt att jag bäddar ner mig och fortsätter läsa en bok som jag så stort började läsa och minsann skulle fortsätta göra...eller hur....:P
Äh..dom riktigt bra böckerna sträckläser jag på bara nån dag...kanske denna boken jag läser nu inte är så bra trots allt? Fast jo...handlar ju om Lasermannen...
Jorå så att....

Nä man skulle ta kväll nu, försöka iallafall.
Vi hörs imorn!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0