.

Tjingeling!
Linda, Valter och Sune kom förbi när jag hade dammsugarn i högsta hugg :p
Självklart stängde jag av skiten och mös med Valle istället, så nu står dammsugarn här i tv-rummet och väntar
på att bli använd igen :p
Men jag tror jag skiter i det, tar det imorn istället :P
Valter är en bäbis som gillar mat, mammamaten tog slut så vi åkte över till Åsvägen :)
Där gjorde vi det vi alltid brukar göra :) hehe.
Jag mös lite med Valle, Amanda var på dagis, får leka med lilltjejen någon annan dag :)

Nu är jag som sagt hemma igen, Sune tog jag också med mig :) En kompis är alltid bra att ha ;) höhö.
Toffie vart då nöjd som fan, han tycker verkligen om Sune:)

Jag längtar efter Toffifi! Vi brukar försöka att inte hålla på ringa varann när vi jobbar och så,
men var fan tvungen att ringa här för nån timme sen :p
Bad han komma hem :p Vet ju att det inte går, men man kan ju alltid drömma ;)

Äh, jag ska lägga igång mer kaffe :)
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0