Bröllop i juli.

Helt otroligt att vi ska gifta oss! Känns skumt, men helt jävla underbart!
Jag som sagt i hela mitt liv att jag minsann aldrig ska gifta mig! Så är det jag som friar dessutom;)
Tack kära skottår! ;) haha

Bröllopet blir här i byn, i juli tänkte vi. Vi tänkte inte köra på nå miljonbröllop, utan det blir så billigt som möjligt :)
Är ju som sagt bara en dag det handlar om så.
Men jag vet fan inte var vi ska börja!
Tror vi sätter oss ner när jag kommit hem från jobbet och skriver ner vilka vi vill bjuda.
Vilka bjuder man? Måste man bjuda alla man "känner" ?? Näääee....eller....

Hohojaja :b Nä ska hoppa i duschen och göra  mig klar inför jobb...
Vi hörs sen ! :)
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0