Utnyttjande, utsugande parasit!

Det är egentligen nu jag vill skriva ut ALLT, men jag vet inte var jag ska börja. Allt är så jävla sjukt så det finns inte.
Trodde vi hade fått lugn och ro nu, men icket!
Det ska jävlas och härjas ändå! Jag vet inte vad deras jävla syfte är, att jag ska dra från byn eller ?
KOMMER ALDRIG SKE! Över min döda kropp!

I den här byn ska jag bo tills jag dör, i den här byn ska jag uppfostra mina framtida barn, i den här byn ligger min
framtid. Så är det bara!
Ta själv ditt pick och pack och dra nånstans långt dit pepparn växer! Eller varför inte bara kollavippa?`
Hemskt att önska någon ur livet, men jag är tamigfan så jävla less på det här.
Inte bara jag för den delen. Förstår inte hur man kan göra sånt här mot sitt eget kött och blod ??? Sitt egna barnbarn, enda barnbarn som dessutom hjälpt till dom senaste åren....nä fyfan. Utnyttjande, utsugande jävla idiot! Är det nån som är hjärntvättad här, så är det du !!!

Hoff nu vill jag lägga detta bakom mig, så håll käft med att yttra dig om både mig och min familj. Om så min bror hade dödat kungen är det fortfarande min bror, mitt kött och blod, som jag kommer försvara in i döden!
Vad du också egentligen borde göra, men är man bitter och hjärntvättad så är man.

Nu ska jag trycka en semla och hinka i mig kaffe !
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0