Onsdag idag va?

Har sovit som en gudinna i natt :) Första gången på väldigt länge.
I måndags bröt jag totalt ihop på jobbet och fick åka hem...ja alltså det känns ju ångest, men det
har varit så jävla mycket på senaste tiden...jag har valt att svälja och sopa under mattan, men verkligheten
kommer ikapp en vare sig man vill eller inte, och verkligheten fann mig i måndags.
Fy så jävla låg jag känner mig, men vad fan ska jag göra då...tur att man har en förstående chef och förstående
kollegor :) <3

Fungerar fortfarande inte att göra styckeindelningar så får väl köra på i denna stil då :b

Vad annars då ? Nä inte vet jag så mycket mer...klickade hem en ny htc iaf ;) Känns som att jag inte kan vara utan
det där "nya" ;b Knappar bra på med min ericsson, men ändå :p haaaaalllåååååå....

Nä nu ska jag hinka lite mer kaffe..kanske bosätta mig däruppe och börja riva tapeter :p För det var det som var inplanerat idag, men istället hamnade jag här :p hehe..
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0