Lilla, lilla mommo <3

Linda var förbi tidigare, i vanlig ordning gjorde vi inte speciellt mycket :p
Surrade och hade oss :) Jag passade på att spika tillbaka lister som jag lackat svarta osv osv.
Jag skulle ju ta en dusch och städa också, jo tjena, har suttit och nördat spel och pratat med Gulla i
nån timme :P
Funderar även på att ta en promenad till Ok eller Konka, men får se hur det blir med det....väntar nog
tills min man kommer hem med min bil :D
Inte går jag ju i onödan ;b meheheheheh.

Idag fick jag föra ut soptunnan till vägkanten :p Det börjar faktiskt kännas nu att man är husägare:p
Kuligt! Hehe.
Har även plogat gården några gånger, hur kul som helst! Tur att framsidan inte är så stor :p
Blir väl mer jobb med bakgården till sommarn sen, för den är stor ;)
Yeeeey, till sommarn tänkte jag även plantera blommor, lila blommor endast, finns det lila fina blommor??
:b

Kalle skickade en bild på min RIKTIGA mormor, hojja vad jag saknar henne! Älskade lilla mommo!
Du var och är fortfarande bäst!!!!!<3<3<3<3<3

Det hade varit nu, du skulle ha visat Djävulen var skåpet ska stå, nog för att jag klarat av
det själv ganska bra, men ändå.
Hoff varför måste folk dö ? :(

nä hojja blev lite ledsen nu....vi hörs sen!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0