Just fan.

Hade ju den där jävla listskiten, varför jag valde att göra den är/var väl för
att fylla ut bloggen lite :b Haha. Nå vi fortsätter väl då.
Har missat några dar så tar allt i samma veva. Jo herregud så intressant.
Dag 8 - Såhär är jag som person.
Dag 9 - Mitt favoritband/favoritartister.
Dag 10 - Något jag aldrig glömmer.

Så här är jag som person:
Väldigt egen och speciell. Är oftast tyst och blyg och gillar mer att iaktta än att prata.
Har ett humör som heter duga. Mig trampar man inte på.
Långsint, envis och jävlig, det är jag det.
Snäll är jag väl också ibland ;)

Mitt favoritband/favoritartister:
Jobbig fråga, jag lyssnar på allt och inget. Dock är Elvis fortfarande den stora idolen :)

Något jag aldrig glömmer:
Den morgon min mor berättade att mormor lämnat oss...


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0