Jäkla skit!

Blev inte att åka på teckningskursen iallafall, tjejen jag skulle åka med fick inte igång sin bil, och jag är
alldeles för blyg för att åka dit själv :p
Så jag satsar på nästa måndag istället, dock jobbar jag natt då, men det löser nog sig :) Tills dess får jag väl sitta och teckna här hemma :)

I övrigt händer inte så mycket, har druckit kaffe med Geggan och Toffifi, fast dom for iväg en sväng, skulle byta
batteri i Bfn.
Snart kan vi ställa på PLU igen :) Provsatte mig igår, jag har på riktigt saknat att köra den där bilen!
Hehe. Yes, jag är töntig :)

Jaja men nu ska jag spana lite. Jag fick beställa en filt med såna där ärmar för Toffifi, tack :)
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0