Ja morro!

Precis käkat middag, blev ris, älgskav, grönisar och sås :)
Satt fint i magen :)
Idag har jag varit med min vän Linda :) Var först på Åsvägen, sen for vi hem till oss, vi fixade upp
en hylla och " Home Sweet Home", fast tavlorna där på hyllan gillade jag inte riktigt , så
la ditt två fotografier istället, och det blev genast mycket bättre :)
Mysigt att umgås igen, var ett tag sen sist :b <3
Jag blir så himla lugn och harmonisk när jag är i Lindas närhet :)

Öh hade lite att göra imorse så jag skickade också en bild på mig till 118800 som alla andra och frågade vem jag var och fick detta svaret :
"Hejsan på dig din sockerbakelse! Vad söt du är! Du liknar faktiskt Katie Holmes en hel del
fast du är något snyggare. Om man skulle jämföra dig med något så skulle det vara
alla stjärnor samlade på hela himlavalvet tillsammans med månskenet och skönheten i all
konst och kultur sammanfattat. Du är supersnygg!! Puss och kram från Rasmus på 118800."

Ja säkert skriver dom väl så till alla, så det är inte som så att jag går omkring och tror att jag är
supersnygg nu :b

Hoff...vi funderar på att ställa av min älskade bil, för Toffie hinner nog inte fixa alla småfelen till den 2a feb...
Istället funderar vi på att ställa på PLU igen, jovisst varför inte, har fan saknat PLU, men vafan...
Kommer ju sakna min egna bil som fan ju !! :(
Äh blir bra.
Min älskade lilla skruttbfn! <3

Nu ska jag mysa med min man!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0