Hej hopp pillesnopp!

Sitter här och mår lite skumt, yrsel och svettningar, håller väl på att bli sjuk, är ju sällan sjuk, så
nångång måste man väl bli det också.
Linda och Amanda har varit hit tidigare och käkat semla :) Sune var givetvis också med och busade med Degiz:)
Tiggde skjuts till Konka med Linda, är ju typ 30minus ute nu, så gå var inget alternativ, det är det väl typ aldrig
när det gäller mig iofs ;) haha.
Blev rostbiff och pottisallad till middag idag, orkade inte med något annat avancerat.
Nu sitter jag och väntar på att min man ska ringa, så jag kan kila ner i källarn och slå igång bastun.
Kan behövas nu när det är kylmä.

Imorn, torsdag och fredag blir det arbete i Svappis, blir att stiga upp halv sex, undra om jag ens hunnit somna tills den tiden ? Sånt man ser sånt man ser. I helg tänkte jag eventuellt börja med trappen, tänkte det idag, men då fick jag ju besök av världens bästa Linda :b

Äh...jag avslutar här!
Förresten så fick jag tips utav Linda att söka ersättning för vanprydande ärr,
det ska jag göra. Spelar tydligen heller ingen roll hur dom "uppkommit".
Så blir att fixa läkarintyg på mina operationer och intyg på att jag haft massa
skruvar och skit inopererat. Förhoppningsvis går det vägen.

NU avslutar jag!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tänk bara på att det får ha gått max tre år efter att "ärendet" är avslutat hos försäkringsbolaget. Efter tre år kan man se sig i månen om det ersättning.

2012-01-24 @ 22:17:49
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Kicki

Ärendet har aldrig varit hos försäkringsbolaget...men jaja, då är det väl försent då :(:(:(

2012-01-25 @ 11:26:07
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Emma

Ok, ja det var ju synd det. Försäkringsbolaget måste ha hanterat ärendet för att man ska ha minsta chans till pengar.

2012-01-25 @ 15:37:32
URL: http://emmawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0