Godkväll!

Är som mera trött när jag anlänt hem från Svappis. Kliver upp halv sex, är på jobbet halv sju och kommer
hem först sex på kvällen.
Tar på krafterna, speciellt idag, då jag haft såna fittiga jävla menssmärtor från helvetet!
Testade värmekudde,alvedon, vila , massage, ja kaikki...sen fick jag förslag om att Ipren var bra...
Öh..givetvis hade jag inga Ipren, men efter lunchen kommer en kollega med ett helt paket, tar en, ger tillbaka paketet, men hon ger tillbaka och säger att jag får hela förpackningen :) Naaw vad gulligt!
Hursom...det funkade! Värken släppte...vafan..ipren, voltaren och alvedon brukar aldrig bita på mig, men denna gången så funkade det! Härligt!
Först nu börjar jag känna lite smärta igen, så blir att ta en till snart, koka lite te, sen krypa ner under täcket och hoppas på en bra nattsömn. Förra natten vart väl lite si så där...inte alls bra. Nånå.

Haft Fille här på kaffebesök, ibland är det faktiskt tråkigt att vara själv :p För det mesta älskar jag ensamtiden, jag är väldigt speciell och behöver vara ensam rätt ofta, men idag kände jag för att dricka kaffe med nån faktiskt :P

öhm..mer då ? Ja som ni ser i inlägget nedan så springer det älgar inne i byn där i Svappis lite titt som tätt, dom ligger på folks gårdar, går inne på gångstigarna osv osv..kan säga att jag är livrädd när jag är ute och inte sitter i bilen :b Finns nämligen dom som blivit jagade :S Är livrädd för hästar, och dom är ta mig fan lika stora , om inte större!hoff...ryser!

Kommunen sen...inget jävla lönebesked har man heller fått, vissa får, andra inte. Idioter. Tur att man kan kika på kontot vad man får. Fick rätt så bra lön faktiskt :) Typ dubbelt så mycket än det jag tänkt ;)
Känns fint:) Jeje. Nu ska jag göra annat, vi hörs väl!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Eve

Jag brukar få lönespecen typ samma dag som lönen.. Ibland en dag före om jag har riktig tur

2012-01-26 @ 22:19:18
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Kicki

Det är ju dumt tycker jag...Toffe får sin spec redan 7 dar före..Men som sagt, vi snackar ju om Kommunen :b

2012-01-26 @ 22:22:45
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0