Blev inte som vi tänkt oss.

Ja ibland blir det inte alltid som man tänkt sig. Vi planerade ju en tripp till Luleå nu i slutet på månaden
när den feta "jullönen" kommer, men vi måste tyvärr avstå :(
Vi fick lagfarten på huset igår, var endast på 9075kr :P Så denna månad blir nog att snåla lite.
Inte för att det känns kärvt eller så, men man vet aldrig, kan ju komma extra utgifter också, kan det ju alltid göra
när man bor i hus.
Fast januari månad är väl rätt hård för dom flesta ???

Kvällsjobb står på schemat iallafall, även helgjobb, känns fint, har fått jobba rätt mkt den här månaden:)
Blir även 3 nätter här nästa vecka tror jag det var :)
Känns fint att man kommit in i gänget i Svappis, för där brukar dom behöva folk också :)
Jeeeej. Jag trivs verkligen med det jag gör, det är synd att lönen är som den är, den är säkert bättre än
många andras, men med tanke på att jobbet både är fysiskt och psykiskt krävande hade jag gärna sett en liten
löneförhöjning, ja DRÖMMA går ju :)


Vi har fått igång vår lyktstolpe och lyktan ovanför garaget:)
Myche fint :)

Nä nu ska jag hoppa i duschen och fixa till mig.
Vi hörs ju!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0