Stolsdynor.

Idag har jag bara suttit här och framför symaskinen, det blev nya överdrag till stolsdynorna.
Det är fortfarande samma löjliga hjärttyg, men det får duga, eftersom katterna gillar att ligga på både
stolarna och på kökssoffan och håra, passade tyget fint för att det är enkelt att bara torka av med
trasa och håren försvinner lättare :P v ä l d i g t i n t r e s s a n t .

Nå men så här blev det iallafall:
Före och efter.

Nu funderar jag på nästa pyssel. Kanske jag ska ta fram mina garner och stickor, har en liten
idé till en grej ;) mehehehehehe.
Nåjo, men först ska jag chilla på soffan , vi hörs ju!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gillar :)

2012-02-05 @ 19:12:53
URL: http://ljonasson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0