Rubrik.

Godkväll!
Trots att jag var på sämst humör när jag vaknade idag, gick det ändå över rätt fort :p
Kaffe behöver jag verkligen, det är ju bara att konstatera, inget kaffe, ingen glad Kicki.
Med andra ord bör man heller inte vara i närheten av mig om jag inte fått i mig kaffe :p
Hehe :p Ja om man nu inte vill lyssna på gnäll och tjat :p

Var över till Åsvägen och hälsade på familjen Wideholm här tidigare ikväll också.
Som vanligt gjorde vi naaaada ;) Eller faktiskt så drack vi coca cola och åt kakor :)
Sen har jag varit en stund inne på Amandas rum med Amanda och lekt med hennes nya spis :) Så söt!
Hon pratar och pekar och ibland kan jag känna mig dum när jag inte fattar, men jag försöker iallafall :p
Kan tänkta mig att det är lättare för Linda och Perra att förstå henne, eftersom dom är med henne varje dag:p
Efter ett tag kom min man med skoter och hämtade upp mig, Amanda som älskar skoter stod i fönstret med sin
far och vinkade till oss :p Eller vi vinkade till henne, hon kollade mest :p

Nu tänkte jag väl inte göra desto mer, eventuellt dricka en kopp te.
Har bäddat rent, så hoppas på en god natts sömn ;) Upp tidigt och sen iväg på jobbet.
Som jag har längtat. Blir fan jobbigt att gå hemma för många dar...tar krafterna ur en totalt.
Man blir deprimerad så att säga.
Jeeee....men men , nu ska jag spana runt lite, sen ta kväll.
Vi hörs väl imorn efter jobbet :)
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0