Lite text...

Tog mig i kragen och klädde på mig, och knatade över till Aini och surrade lite.
Ibland är det skönt att komma bort hemifrån, bara för en stund alltså.
Man måste få sakna sitt hem ibland:b
Nu känns det lite bättre faktiskt. Mindre bra känns det att jag kommer vara vaken hela natten...
Nå det går väl det med. Finns ju det stora nätet. Sen blev jag sugen på att måla med färg eftersom Aini satt och målade, så ska gå upp och kika om jag har nå färger...vet att jag har...i STHLM!!
Hoff...till sommaren ska jag då ha hit mina möbler och andra stuffs! Nu har dom skräpat på Tjallos vind i snart tre år!
Allt är väl uppkäkat av råttor eller nåt...man brukar ju ha den turen också.

Varför det inte blivit av tidigare är väl för att vi ska bila ner och hämta dom, Toffie har ju som sagt inte haft det där kortet, men nu har han ju det, så nu är det banne mig bara att köra ner och plocka upp!
Jodå.
Och appropå den här flytten neråt som jag tänkte göra, är nog glad att jag inte flyttade.
Är glad att jag kom utanför Kirunas gränser, och det var väl målet så att säga.
Jag är en sån stressad människa utan att jag ens behöver vara det, ett boende i Sthlm hade väl gjort
mig helsnurrig :b
Som det är nu, räcker det att jag reser ner lite då och då :) För jag trivs annars bra i Sthlm, men vildmarken här
uppe är ju nåt heeeeeelt annat ;)

Nä hojja nu for tankarna iväg igen, ska kika efter färg. Vi hörs!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0