Kattkräk.

Ja goddag!
Fick en himla fin överraskning när jag vaknade, nån av kattjävlarna hade kissat på mina fårskinnstofflor!
Stubinen brann på några sekunder, sängen vältes upp och ner, jag arg upp över huvudet! Men kattjävlarna var
snabbare än mig och hann gömma sig.
Hoff. Gissar på lillskiten, hon är icket steriliserad än, just för att vi tänkte ta kattkids av henne...men nu funderar jag
fan på att skita i det alltså!
Synd bara att lillSnorre, Idas katt, ska komma och hälsa på idag :p

Hoff. Snacka om fin morgon :b

Öh mer då ? Ska väl klä på mig iallafall, lägga igång lite mer kaffe och ta mig till Konka och köpa ett jäkla födelsedagskort, det jag gjorde själv blev det bara skit utav :( jaja så är det.
Det är väl tanken som räknas iallafall?
Jag är svin dålig på presenter överhuvudtaget, har sagt till dom i min närhet att jag blir stressad när jag känner att jag måste köpa nåt. Då blir det inget. Istället kan jag köpa om jag själv ser nåt och tycker att den saken eller så passar en speciell människa, oavsett tidpunkt. Ibland hittar jag saker som jag förknippar med människor, då handlar jag det, så att säga. Jo.

Nä men att kaffe var det, kanske skulle ta och ringa min vän Linda och höra hur hon mår.
Stackarn har varit sjuk hur länge som helst nu :(
<3

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0