Ja godkväll!

Sista natten nu då. Hade kunnat jobba natt jämt, eller nja, kanske inte jämt, men ofta iallafall :P
Får se hur schemat blir till sommarn, har sagt att jag jobbar både natt och dag, helst natt, och hela
sommarn kan jag också jobba. Nångång i livet får även jag ta semester , men nu behövs det inte, så
många somrar man bara glidit omkring och inte gjort något vettigt :p
Förra året åkte jag ner till Sthlm en vecka innan jobbet började, det räckte, trist dock att det regnade hela veckan
och blev solsken när jag åkte hem :p
Kanske blir något liknande nu i år också :) Får se, beror helt på Toffe vad han planerat ;)

I övrigt händer det inte mycket, Elin och Thindra var förbi en stund på dagen :)
Dock hann dom inte vara länge innan skjutsen till stan kom, nånå.
Toffe trodde att jag var ledig och hade planerat myskväll ikväll, naaaaaaw, blev tyvärr inte så :(
Visserligen har han ju planerat in tisdagen så, vi får väl mysa då :)
Ärligt talat så bryr jag mig inte om alla hjärtans dag, om jag får något eller inte, det är ju en helt vanlig dag, men
Toffe vill ju att vi ska "fira" den , så jag ställer väl upp ;)

Nä nu blev det en massa ordbajs. Ska spana runt lite, eventuellt att jag återkommer :)
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0