Godmorgon!

Vaknade upp av en sjuk dröm. Tänker inte gå in på den eftersom personer kan bli lite lessna kanske :b
Haha.
Men att, det var nåt som hade kunnat hända i verkligheten iallafall :p

Igår hade jag en riktigt trevlig dag!
Var först upp till Linda och Perra, när jag gick därifrån tog jag med Sune också, mötte upp världens sötaste lilla
Fanny och så gick vi till oss.
Hemma hos oss satt vi och ritade, drack te och käkade kaka :p Mest Fanny som käkade kaka :p
Sen har vi skrattat och flummat med olika appar i telefonen :p
När barnet sedan blev hämtat av sin far, hörde SnyggSandra av sig och vi tog några varv på byn:)
Mycke trevligt!
Vi kom även överrens om att boka in en tid med en spådam. Eftersom vi både är lite småskraja, ska vi göra det tillsammans :)

Nu inväntar jag Linda, hon ska komma med Sunepojken:)
Och jag hoppas verkligen Valle kommer ut snart, för nu är det inte kul att se min vän ha så ont längre! :(
Grät en liten skvätt när jag läste damens blogg...hojja :(

Nånå, ska ta mer kaffe, vi hörs sen!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0