En timme.

En timmes sömn blev det inatt/morse...damen kunde inte sova.
Vred och vände, tänkte, analyserade och grubblade. Toffie var ute på chaffisäventyr hela natten, och
oftast kan jag inte somna förrän han kommer hem :p
Vet inte varför, jag känner mig inte komplett om han inte är hemma helt enkelt, speciellt under nätterna...
Sen oroar jag mig 24/7 att nåt ska hända min älskade, vet , helt onödigt med energi, men det är sån jag är...
Joo.

Nå var iallafall bara att kliva upp när klockan ringde...har gått ganska bra på jobbet ändå :p
Lite småtjorv efter vägen till Lainio bara :p Stannade vid en parkering och pinkade och tog ett bloss...satte mig i bilen och insåg att jag lagt mobilen på taket :p Tur att jag inte hann köra mer än nån meter :p
Sen lyckades även ena vindrutetorkarn flyga iväg, så på hemvägen har jag letat efter den...
Ja...såna här dagar brukar oftast vara mer jobbiga, men det var denna dag inte ...nä men precis, jo...intressant.

Ikväll kommer Sune iallafall ;)

Näpp..nu ska jag laga käk. Höres!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0