En bra rubrik.

For ut på byn och gled några varv, Amanda blev grinig så Linda släppte av mig hemma
och fortsatte sen hem :p
Väl hemma har jag bytt i kattlådan och....ja bara det :b
Sen satte jag mig här, och för en gångsskull orkade jag föra över lite bilder :p
Inte nu så många men nån :b
Lite på Amanda och så :p



Mor och dotter busar <3




Glad tjej <3


Kolla TarZan ;) <3


SurSnoozie<3


Huset och svärmor <3
Givetvis kommer jag ta bättre bilder på huset sen ;)




Degiz gillar att vara på udda ställen ;b


Kidsens favvisplats :b


Avslutar med denna charmiga bild jag tog idag på mig
och min lökring ;)



Min Toffie kom precis hem! Han ville ha käk från pizzan...eftersom jag redan
ätit en gång idag, beställde jag bara sallad :b
Det får räcka. Man behöver ju inte äta tusen gånger om dan...eller ?

Ikväll blir det lugnt, båda ska upp tidigt.
Jag känner mig inte så pigg, men förhoppningsvis somnar jag
i natt iallafall och får sova nån timme...


Längtar till nästa helg, åååååååh vad vi ska mysa!<3


Men nu ska jag hämta maten.
Vi hörs!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha typiskt degiz xD



Saknar dig kicki, väldigt mkt! <3

2011-10-24 @ 13:54:47
URL: http://someotherguy.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jag saknar dig också! <3<3<3<3<3

2011-10-25 @ 17:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0