Sportstolar.

Goddag!

Pysslat och donat, Linda och Amanda har varit och hälsat på, vi har kikat lite
kläder inför helgen :)
I förrgår beställde jag sportstolar till min bil som har kommit, så nu är Toffie och monterar dom :)
Fyfan vad skönt med nya stolar!
Stolarna som är i nu får jag så jävla ont i ryggen av..
Här har ni ett smakprov :)



Provsatt, och man satt skönt som fan :) jääääääää...


I förrgår var det även ett ungt par som var och kika på lägenheten, och som det verkar nu, så ska dom
ta över den :)
Vi frågade om den svarta fondväggen, men den ville dom ha kvar, så då slipper vi tapetsera om :b
Förhoppningsvis är läggan tom till på måndag. Blir lite knivigt med tid nu när vi åker bort till Piteå över helgen,
men det ska nog gå bra ändå :)

Nåjo, men nu ska jag ringa och höra hur det går för min man :)

Vi hörs och syns!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: nina

men seriöt köp husmöbler istället för jävla bilsäten! :P

2011-10-27 @ 22:25:43
Postat av: Kicki

Haha man måste ju sitta skönt i bilen ! :b

2011-10-27 @ 23:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0