Söndag.

Ja det gick som några dar igen :b
Har endast tagit det lugnt, stroppat omkring halvnäck här hemma och bara
varit! :) Fyfan vad skönt!
Förkylningen börjar släppa, har dock lite hosta kvar, men det är sånt man överlever :)

Har haft en skön helg med bara mig själv i princip :b Nä men Toffie har varit med grabbarna,
jag har inte haft ork eller lust till att göra nåt annat än att hänga hemma...
Katterna är ju hemma hela tiden förstås..jo..nä men är skönt med slappardagar...!


HAr även gått och nördat ner mig i det där jävla wordfeud, fan skulle jag dit och göra?:b
Tänkte att jag bara ska kolla vad det är , om det är så jävla kul som alla påstår..
Jovisst!Kul var ju bara förnamnet! :p
Jag är fast!
kikzon för er som vill spela :)


Nä nu ska jag fixa till mina naglar lite, kanske sätta nån fin färg eller så.
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0