Onsdag.

Ja godkväll!

Idag har jag varit och plockat lite saker från läggan.
Typ blommor och sånt. Lånade först mommos bil, men man sitter fan i taket, så Linda var snäll
och lånade volvon till mig istället :)
Hämtade henne sen från jobbet , imorn tänkte vi väl hänga, men hörde att lilla Amanda fått
magsjuka, så får se hur det blir :b
Jag är inte så brydd egentligen, så det är bara komma hit ;) hehe

I övrigt har jag inte gjort så mycket, Sandra var förbi på kaffe och sånt trevligt :)
Hängt lite gardiner, dock är dom lite tråkiga och inte så najsiga, men dom får
duga tills jag köpt nya, eller sytt ett par ;)


Har precis diskat, nu tänkte jag ta det lugnt en stund, mina fötter värker som fan.

Vi hörs sen :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0