Ner, upp, ner.

Idag har jag faktiskt inte orkat uppdatera.
Efter jobbet har jag känt mig väldigt nere och så där...
Tänkte på det som nyss hänt i stan, samtidigt spelades låten changes på radio , då
kom minnena från det som hände i julas, det som hände 2005...
Det jag själv gjort för många många år sen...jag tänkte på alla man förlorat och störttjöt en stund.
Tårarna försvann efter ett tag, men mitt depphumör försvann icke :( Dock kändes det väldigt skönt att
få gråta ut...
Hoppas det har gått över till imorn. Jag brukar få såna här dagar lite då och då..så det är ju inget nytt det heller...


Nä...jag ska ta en ciggah, glo tv, sen hoppa i säng!

God natt Sov gott!

TA HAND OM ER!


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0