Idioter gör mig på dåligt humör!

Har suttit vid datorn och glott nu i några timmar. Har inte gjort nå nytta överhuvudtaget.
Dom ringde från jobbet redan vid ett tiden och frågade om jag ville jobba torsdag,fredag,lördag och
söndag...och visst sa jag ju ja till jobb.
Skönt att få göra nå nytta nångång.


Vi skulle så stort börja flytta över grejer till huset ihelgen som var...men alltid är
det nån jävla idiotjävel som ska förstöra. Vafan är det ni inte förstår?
Finns inte ert namn på ett enda jävla papper vad gäller huset.
Så ta din jävla manipulerande sköka du har till fru och tryck upp henne långt
i röva på dig, det förtjänar hon, du med förresten.
Fyfan vad jag är less alltså.
Är det inte det ena är det tamigfan det sjunde!!!!!!!!!!!!!!!!
Och ja ibland måste man bete sig som en barnrumpa för att vara i samma jävla nivå som vissa andra.

Nu vill jag ha hem min pojk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0