Godkväll!

Kommit hem för en stund sen. Idag gick det snabbt och smidigt på jobbet :)
Linda som går bredvid fick följa med mig också :b Det var kul! :p
Haha, vi höll på skita ner oss när vi skulle till en kund...när vi kommer in på gården
står det två feta älgar och käkar gräs!
Rädda som vi var, sprang vi in :b hehe.
Dom var dock inte kvar där när vi skulle åka :p


Nu sitter jag här. Toffie är med grabbarna, hoppas han behagar komma hem snart :p

Svärmor har varit förbi med senaste Pirates ...så får se när man ska hinna glo den då..
Ikväll blir det för sent..helgen jobbar vi. Äh..det löser sig sa han som sket i badkaret!


Jo nä, nu ska jag glo runt lite, vi hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Ida

hahah :P älgar jaa jag hade nog sprungit därifrån och inte in ;)

2011-10-20 @ 21:52:19
URL: http://iiiiiida.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Haha, men vi kom ju med bil :p

Så parkerade nära dörren och kutade in :b haha

2011-10-20 @ 21:58:49
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0