Godeftermiddag!

Har anlänt till byn för en liten stund sedan.
Varit till stan med mommo och svärmor och gjort bort lite ärenden på banken och så.
Var in i lite andra affärer också och fick med mig bland annat en ny mössa ;)
Jo så att...köpte nå myssockar samt två korgar också. Tänkte väl inte shoppa desto mer nu innan
flytten, får bli sen. Joooooooo...


Nåjo, känner mig oerhört trött, i natt har jag sovit, men ändå grubblat som satan...
Alltid är det "nån" som vill sätta käppar i hjulen för andra människor för egen vinningsskull.
Giriga, känslokalla och elaka människor.
Det ni försöker med, kommer aldrig att fungera, det kommer heller aldrig bli så.
Så sluta bråka och bete er som vuxna jävla människor.
Ni har inte brytt er ett skit på hur många jävla år som helst, så fortsätt med det även nu, och sluta
vara så jävla giriga.
Minns väl att det finns något som heter karma.


Så då var det sagt. Nog om det.



Väntar på Toffifi , vi ska till pizzan och käka idag. Orkar inte med nå matlagning nu inte.
Eeeeeeei..

Jeee...men nu ska jag vidare!
Förresten köpte jag en vinterjacka till Degiz, han är så snygg!


<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0