Dags att ta natt?

Lite dåligt med bilder i bloggen :p Inget nytt egentligen.
Är väl bara lat gissar jag ? Tycker det är jobbigt och föra över
från telen till datorn, tar alldeles för länge och så är det ju jobbigt! :p
Snokade runt lite på fb och hittade nån bild från Miltons dop i somras :)





Sen hittade jag även en bild från festen vi hade :)


Gert, Erkki, jag, Janne, Gullas vän och Gulla själv :)



Vi hade faktiskt riktigt trevligt den kvällen :)
Jag vill ha tillbaka sommaren nuuuuuu!!!
Äh...den kommer...om ett år typ....

Jaja men nu ska jag krypa ner under täcket och joina min man. Jag hoppas att jag somnar nu
också!
Nåväl...vi hörs!


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0