Att tänka eller inte tänka, det är frågan.

Toffe har lagt sig för länge sen...jag har inte ens gjort ett försök till att somna än.
Jag vet ändå hur det slutar....därför är det väl lika att jag sitter här.
Mina tankar idag har varit helsnurriga. Det är så mycket man inte förstår, så mycket man inte vet, så
mycket man borde veta...osv osv.
Undra hur det känns att vara helt tom i skallen? Nu menar jag, undra hur det känns att vila hjärnkontoret
från allt som har med tankar att göra?
Min hjärna går på högvarv i sömnen också...känns det som.
Hade varit skönt utan dom där tankarna, bara för en natt iallafall. Eller för en hel dag också förresten.
Är ju som sagt inte bara under natten dessa tankar maler....



Får se vad jag hittar på nu...ska nog ta ett bloss och lägga mig på soffan och glo tv sen.
Jo. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0