Nu vill jag blogga igen.

Inte orkat uppdatera alls! Nå har haft annat för mig som vanligt. Rensat och fixat lite i huset med svärmor medans hon
var här på "lov" :p
Mitt "syrum" är nu tomt och redo för att inredas ;)
Skorna pryder redan det lilla rummet, inne i rummet ;)
Gästrummet får bli en senare fråga, då det fortfarande är grejer där, tills vidare får
det stå en säng i mitt syrum för gäster som känner att dom vill natta över :p






Har även hunnit träffa Ida och Linda :) Jag och Ida gjorde aldrig vår andra fotosession...jag råkade lessna på
livet och gick och la mig och vaknade nåt dygn senare :p Kan kanske vara därför jag inte
får någon sömn nu...kan va.
Nå skönt med sömn var det då iallafall!
Ni kan ju få se nå fler bilder :) Även om dom inte är redigerade.
Fast dom tar vi i ett annat inlägg istället :p

Linda var hit med Amanda också, sötnosen satte sig bredvid Degiz och kramade om honom.
Det var så jäkla gulligt!
Försökte fota, men fick fan ingen bra bild :( Bara nån suddig....



Hahahaha!
Fast den här bilden äger!
Såg den nu först :p Amanda lägger sig ner på honom precis när jag ska
fota, så han blir rätt sur :p
Han vart fan inte ens så sur som han ser ut, Degiz är en harmlös, mysig och gosig
underbar katt :) Amanda märker väl av det :)
För hon gillar Tarzan också, hon brukar ropa på honom :) Gullunge!


Nä nu ska jag dricka lite mer kaffe, vänta på att min mans väckarklocka ringer, ta ett bloss
och så vidare :)

Hörs snart :)


PÅ ÅTERSEENDE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0